iPhone 4!



God morgon!

Jobb idag då, 11-20. Vart ledig i helgen, sjukt skönt.
I fredags så slutade jag 2000, då fick jag skjuts hem av Jeanette :)

Duschade och gjorde mig klar, sedan for jag ner till Nisse, drack lite öl och hade en sjukt trevlig kväll :D
Blev inge krogen (Y), utan vi satte där till 0315 då vi begav oss.

Jag, Nettan och Ronja gick förbi jobbet och käkade, och där träffade jag några polare som var snälla att skjutsa hem mig.

Hade en riktigt trevlig kväll!

Lördagen vaknade jag 1230, huvudvärk som fan, så tog ett par alvedon och lade mig i soffan.
Men orkade inte ligga kvar där, så for ner till jobbet för att möta upp Niklas.

Det var ju McHappyDay! :) Lotter, 10% av all fsg hela helgen gick till Ronald McDonald Barnfond. :)
Efter att ha skådat 045 på parkeringen får jag och Niklas ut till Birsta. Jag ville kolla på skor.

Mitt headset till iPhone hade ju gått sönder, så passade på att gå in på Telenor.

Gick därifrån med en iPhone 4 :D

41:- mer i månaden i 7 månader och resterande 17 månaderna 141:-.

Go for it!


Sjukt nöjd med tlfn iaf :) Galet mkt snabbare den är då!
Hade ju en sepe 3G innan, inte 3GS, så skillnaden är E N O R M ! :D:D:D:D



Nu ska jag dricka kaffe och kolla klart på Vakna med The Voice :)


Ikväll efter jobbet blir det raka vägen till Allstar för att käka gott och se El Classico - allt med ett trevligt sällskap :)

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0