Väktare



Stängningsvecka nu alltså.

Klara 0315 alla dagar so far.
Vore SJUKT SKÖNT med det imorgon med! :):)


Gick hem i måndags, fick skjuts igår och inatt gick jag med Danne till Storgatan, sedan Taxi hem.
Jävla skön chaufför alltså.

Första stängde han av maskinen på 100:-, sedan så frågade han om jag var väktare.

- Nää, ingen väktare här, även om det är ngt intressant, svarade jag.
- Jaha, du ser så grov ut, så trodde det, svarade gubben.


Hahaha! :)

Snackade även om detta på jobbet med Danne och Musa.

Att det har hänt ett par ggr tidigare att folk har frågat om jag jobbar med det eftersom jag är så grov.

Det är ju snällt av dom att välja ordet "grov" framför "tjock" :)


Tacksam.


Ska spela lite horFIFA nu, hatar det spelet just nu!!

Sedan tänkte jag se ett avsnitt av "så mycket bättre" innan jag lägger mig.

Ska verkligen försöka orka träna imorgon!


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0