1 week done

Har precis sett klart V for vendetta. Hur bra som helst! N.Portman är hur fin som helst. Vacker tös!

Nu sitter jag framför Musikhjälpen. Kan inte sluta säga (tjata) om hur jävla bra det är! Och nu är det Jason, skönaste killen i rutan! Han har sällskap av Christer, skön typ det med :)

Stöd Musikhjälpen genom att smsa 50, 100 eller 200 följt av artist och låt till 72999.

Jag har stängningshelg nu i helgen, börjar 1930 imorgon (idag?). Ska vl spännande att se om ombyggnaden är klar och hur det blivit. Kmr kännas konstigt med ett nytt kök. Galet. Haha! Tror dock det kmr bli jävligt bra när man vant sig. HÖR OCH HÄPNA - JAG ÄR POSITIV TILL FÖRÄNDRING!? Hahaha!!


Sjukt seg, men vill inte sova!!! Vill se mer MH!

Borde ju även passat på att tvätta alla mina kläder ngn gång under denna vecka jag har vart ledig, men inte fan har jag haft en tanke på det ju. Suck.

Får la boka in en tid på måndag så jag är ledig. Inte så mkt mer än arbetskläderna som ska tvättas.

Jag är sjukt sugen på att börja träna!!!
Måste helt fucking seriöst göra ngt åt min fysik. Detta funkar inte. Nu får det tamigfan bli ändring! Och det gäller att inte bara tänka/snacka - jag måste se till att göra det också! Först och främst ska jag lägga om kosten. Måste börja äta bättre, kan inte trycka i mig burgare varje dag jag jobbar, nu är det sallad som gäller!!! Sedan ska jag fanimig börja gå mer! Ska försöka få tummen ur arslet och ta åtminstone EN promenad per dag. Behöver inte vara mer än 30 min, det är alltid ngt. Och så fort jag blir kvitt min förkylning så drar jag till gymmet.

Jag har tänkt väldigt mycket på hur jag mår, ser ut och väger den senaste veckan. Det är dags för förändring!

Babysteps, babysteps.

Sen gäller det att ge fan i rökningen!


På återseende!

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0