Då var det dags igen..?

Varför skriver jag inte oftare? Det bara dog av liksom. Ligger hemma i soffan framför bästa Musikhjälpen - alltid lika awesome!

Har snart vart ledig en vecka, sjukt skönt :)
Kliver på jobbet nu på fredag igen, 1930-05 och stängningshelg.

Skickade in mail till syo med. Ska nog in ngn dag här framöver och snacka lite. Så man kanske fattar lite mer då..?
Bra sugen.

Jag har ju kommit igång med twitter igen, men har det mest för att följa andra, skriver mer sällan än ofta. Det ger mig inget.


Såg en sjukt bra film nu idag/ikväll/inatt. Warrior. SE DEN!

Till helgen kommer Emelie upp till stan, kanske men hinner träffas en stund lördag dag? Ska ju till syrran på dagen med då min älskade systerdotter fyller 1 år :):) faaan vad tiden springer iväg. Helt galet.

Personalfest igår, tisdag. Awesome! Pappa blev full, för full :/
Somnade på golvet i sittställning liggandes. Haha!
Sjukt kul att så många medarbetare hängde på och var kvar så länge, framförallt de nya.

Känns som jag vill skriva hur mycket som helst, har mycket som jag vill skrika ut, men är inte riktigt övertygad om jag ska göra det. Allt bör kanske inte komma ut?

JAG KAN INTE FATTA ATT DET ÄR JUL OM 9 DAGAR!?
Vart är snön? Den kommer, det blir vitt, dagen efter är det +2 ute och slaskigt, och dagen efter det är det -2 ute och snorhalt. Suck!

227, check!

Ombyggnad på jobbet denna vecka, blir nog nice när det är klart :) helt okej vecka att vara ledig.

Ingen röst idag heller, inte så jävla weird med tanke på alla gånger jag skrek igår, framförallt när Jesper stod för världens prestation och kämpade med heder och vilja och gick segrande ur tävlingen. GRYMT!

Detta är första blogginlägget via appen. Läste att det ska vara mycket krångel och inte så mycket positivt med denna app, men vi får la se.

Börjar blir trött nu. Imorgon ska jag åka ut till morsan och hälsa på. Sen på kvällen är la tanken att vi ska spela FIFA.

Men nu tackar jag för mig, så får vi se när vi hörs!


N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0