Julafton

Ligger i soffan hemma hos Titti. Blir mysigt med en traditionell julaftonsfrukost :)

Ngn gång mitt på dagen drar jag mig utåt mot morsan. Och där blir jag resten av dagen.

Är inte trött. Inte sovtrött isf. Mysigaste katten har somnat på magen. Så nu måste jag sova på rygg :/

Gick bra på jobbet idag, tvärlugnt.
En kille kom i taxi i dtn och köpte 5 Cheese, 5 QP, 5 mcchicken, 5 6-pack nuggets, 8 pommes och 27 beasåser.
1153:-
Jag sade att det kmr dröja minst 10 min innan allt är klart, lugnt det tyckte han.
Men efter 8 min så kom han till luckan och sade "ge oss allt som är klart, så drar vi. Vi har bråttom".

Inga PF, inga mcchicken, men ett 20-pack extra.

Craaazyyy!!!

Ska försöka sova ett par timmar iaf.

På återseende!

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0