Dagen efter

Det blev en "impuls-utgång" igår. Var sugen som fan på att dricka öl och bli full igår. Suget kom redan i början på veckan.

Övertalade Arne och Niklas att hänga på. Ingen av dom hade speciellt mkt pengar så pappa fick bjuda på bärs och trevligt sällskap. Inga problem!

Köpte 34 öl, hälften kvar. Vi satt här hemma hos mig mellan 22-00, sedan taxi ner till stan. Träffade en gammal kollega som vi samtalade med lite innan vi begav oss till Memento.

Ganska mkt folk där, trots onsdag innan löning. 50 pers kanske. Hade sjukt trevligt måste jag säga :) BJ gick bra :)

Jag och N gick och käkade på jobbet, sen fick vi skjuts av Robban när dom var klara. Tack för det :)

Idag har jag inte gjort så mkt. Vart hemma hela dagen.
N sov på soffan, syster kom och hälsade på under sin 3 timmars håltimme. Vi spelade FIFA och drack kaffe. Trevligt :)

Efter det har jag tankat porr, sett serier, köpt mat för 250:- till mig själv, sett fotboll och smsat en massa :P

Imorgon jobbar jag 15-00, men ska vara på jobbet 1400 för IPP:n med chefen.

Det kmr bli en tung helg, men det är bara att kötta!

Vill klippa mig!

Ska se film och dricka kaffe nu, på återseende!!

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0