Filmdag igår

Umgicks med syster igår. Hon lämnade Hanna på dagis, sen kom hon och hälsade på :) Vi umgicks tills att hon började skolan 1525. Passade även på att tvätta.

Vi spelade lite FIFA, körde lite Singstar och drack en massa kaffe. Trevligt värre, precis som vanligt :)

Köpte lättmjölk igår för datumet var bättre än de andra. Köpte även A-fil. När jag skulle ta en kopp kaffe med mjölk så tog jag fel och hällde i fil istället för mjölk. Båda paketen år blåa.
Vi garvade som fan åt det.

När jag sedan såg lite film på kvällen så skulle jag ta mig en tallrik fil och puffar. Då tog jag fel igen och tog mjölken, vilket resulterade i 1 dl i tallriken och 7 dl utanför. Suck!

Tog även hem bbs08e01, och det var sämre än sämst. Men kmr följa det ändå. Kan inte ge fan i det.


Ryggen börjar även kännas bättre. Även om jag fortfarande har ont och vc vägrade besvara mina samtal. Helt sinnes. Fick knappa mig fram och efter en minuts knappande så säger dom "för tillfället kan vi inte ta emot fler samtal. Vänligen försök senare."

Seriöst!?

11-20 idag. Sitter på bussen på väg ner nu.

På återseende!

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0