Impuls

Jag är normalt den som vill ha saker och ting någorlunda planerat. Men idag (läs; igår) tog impulsen över och jag gick ut. Tog 2254-bussen ner till stan och gick till Cissi och Alex. Det var vi och Niklas S där. Sen kom Anja strax innan vi drog till stan. Drog i mig 7 bärs på 1,5 timme.

Memento.

Vi drog till memento, brukar inte gilla det stället men ikväll hade jag inga krav och bag hade det riktigt trevligt. Någon gång runt 0230 drog vi till McD och käkade. Mötte en jävla idiot men orkar inte gå in mer på det. Jag och Niklas käkade upp, sen promenerade vi ute i den förbannade kylan bort till C&A. Efterfest. Vi snackade drack, spelade poker och hade det chill.

Frukost.

0755 lämnade jag och N C&A för frukost på jobbet. Sjukt gott. Sjukt mkt. Sjukt onödigt. Hahaha!

Nu sitter jag på bussen på väg hem. Längesen jag var uppe såhär länge. Imorgon (läs; idag) ska jag se super bowl, så det gör inte alltför mycket att jag har den dygnsrytmen jag har.

Har iaf haft en riktigt trevlig kväll, även om jag gjorde av med för mycket pengar. Inte alls meningen att det skulle gå så mycket som det ändå gjorde haha!

Nu orkar jag inte skriva mer, men ska snart gå och lägga mig.

Nu ska jag lyssna på Timbuktu - Flickan och kråkan.

Jaaaaaaaadåååååååååå..!

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0