Inget svar so far

Som rubriken lyder. Skickade ännu ett mail för att få en bekräftelse på allt och hur vi ska gå till väga.
Vill ha svar nu.

Har jobbat 15-00 idag och sitter fortfarande på jobbet och väntar på att kollegorna har stängt restaurangen så jag kan få skjuts hem :) sen ska jag la påbörja chuck.s03.

Stänger imorgon och stänger torsdag. Ska försöka träna torsdag morgon. Kl0900. Bara jag får sova på natten så :)

Ledig fre lör sön. Inget speciellt inplanterat. Eller jo. Haha!
Fre ska jag umgås lite med Sebbe, söndag natt ska jag se superbowl :) stänger måndag :)

Nu ska jag göra person för morgondagen.

Liverpool vann borta mot wolves med 3-0. Carroll, Bellamy och Kuyt :)

På återseende!

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0