Ledig fredag

Ledig idag. :)

Igår jobbade jag 15-00 klev upp tidigt som fan. Var och tränade tillsammans med Angela på Helex. Maria var också med en sväng.

Somnade inte alltför sent igår. Vaknade dock senare än tänkt. Ställde aldrig ngt alarm utan ville vakna av mig själv. Vaknade av att morsan ringde och väckte mig 1332.

Sen kom hon och hämtade mig så for vi hem till dom i ljustadalen. Blev bjuden på middag; potatisgratäng och lövbiff. Gott17. Fick även med mig en matlåda till imorgon. Soft! Typ 2 år sen jag hade matlåda sist...

Just nu sitter jag på 4:an på väg hem till mig. Ska dricka ett par koppar kaffe, dra ett par FIFA-matcher och sen se lite mer Chuck. Sjukt spännande just nu. Och ni/du som läser bloggen vet vad jag tycker om Yvonne Strahovski :D
Kan inte få nog av henne! Helt galet vad fin hon är! Dam it!
The girl next door.

12-20 imorgon. Eventuellt SOR. Bara att köra :)

7-16 söndag och sen 18-03 mån och tisdag. Så blir inte så mkt mer än kaffe, FIFA, jobb fram till onsdag.
Måste fan tvätta ons.

Ingen rolig sport denna dag heller, utan allt är imorgon. Då jag jobbar. Tror Liverpool får det svårt mot Man U på bortaplan. Men har tippat på 1-2 till oss. Insats 20kr, odds 13.

Just ja; värvade Christiano Ronaldo till LFC på karriären. 96 miljoner, 320' i månadslön.
Han har redan börjat betala av då han avgjorde cupfinalen mot City i förlängningen.

På återseende!

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0