Rastlös

Jag hatar när jag inte gör ngt på mina lediga dagar/helger. Finns inget som gör mig så rastlös.

Igår var jag tränade, sedan umgicks jag med Sebbe, spelade lite FIFA här hos mig, for därefter ner till stan, mötte upp Moberg och gick till Sjölén och lirade mer FIFA. Så igår gjorde jag saker. Tog 2315-bussen hem och sen såg jag en film och gick och lade mig.

Vaknade runt 14 idag och har inte gjort mkt. Gick till kiosken och köpte kaffe, middag och chips. Käkade mat, sett serier och kollat lite fotboll idag. Suttit i soffan hela dagen. Var eventuellt tänkt att jag skulle ut ikväll, men år tyvärr inte ett dugg sugen på det. Vet inte varför. Bara helt off idag.

Även om jag känner för att inte göra något alls, så känner jag ändå ångest över att jag inte företar mig ngt.
Störande.

Lördag kväll. Umgås inte med någon, inte gjort ngt.
Får göra ngt imorgon istället. Men vad?

Ska visserligen se Super Bowl imorgon natt, men innan det då? Sjukt uttråkad.

Hatar serier och filmer just nu.

Får en att må skit ibland.

Till nästa gång.

Bitter kille20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0