Som vanligt

...så får jag ingen sömn efter stängningar. Sjukt störande.

På väg till jobbet nu.

Älskar serien Chuck btw.

Måste fan få fingrarna ur arslet och ta tag i saker och ting. Sluta skjuta upp saker och verkligen se till att göra ngt utav allt. Frustrerande när man börjar inse att tiden bara går.

11-20 idag och imorgon, 7-16 lördag och ledig helg söndag måndag. Skönt22.

Spelade även FIFA med Sebastian igår. 5-4 i matcher. Sjukt tajt. :) alltid lika trevligt :)

Han ska tydligen till Norge och jobba. Sticker redan om ett par veckor.

Är jävligt långhårig nu. Hahaha! För att vara mig alltså.
Ser för jävligt ut. Hahaha!

Ska springa förbi Storgatan på vägen till jobbet för att hämta ketchuppåsar (take-away).

Orkar inte skriva så mkt mer. Var några dagar sen jag skrev senast. Men det händer inte så mkt i mitt liv.

Jobbar, ser serier/film, dricker kaffe, FIFA, sover/försöker sova. That's the way it is.

På återseende!

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0