Ledig 3 dagar

Fett skönt! Hela dagen idag har glatt en evig längtan efter att få sluta arbetspasset!

Ledig tre dagar. 11-20 lördag, 7-16 söndag, 18-03 måndag, sedan ledig fyra dagar, jobbar 11-20 lördag den veckan, sen ledig helg sön mån.

Nice! Frågan är bara vad man gör dessa dagar? Borde ju passa på att resa, men dyyyyyrt!?

Även att när jag kom hem idag hade jag fått den nya fakturan från telenor. Den som jag ska bry mig om. Ingen visste vad den skulle hamna på, så hade inga direkta förväntningar.

Från 12800:- till 910:- CHECK! Fett nice! Fett skönt.

Lättad1839482.

Skönt att dom var villiga, utan tjafs, att fixa problemet.
Eloge!

Ser fram mot den 4:e april väldigt mkt. DB kmr upp till stan och hälsar på, och pappa håller på att styra upp en trevlig utgång denna kväll. Det bådar gott! :D

Jag ser framför mig hur jag häller i mig öl och somnar i soffan på en efterfest. Hahaha!!

Nu ska jag sova, tänkte kliva upp runt 12 imorgon.

Ska förmodligen umgås med L imorgon eftermiddag. Trevligt :)

Är på jävligt bra humör nu, sjukt skönt!

På återseende!

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0