Fett längesen!!

Nu var det bra längesen jag skrev ngt här!

Men ibland, eller ofta, känner jag att jag inte har tid/lust/ork att skriva ngt, så nuff sädd.

Just nu sitter jag på bussen på väg hem. Har vart hos syrran och Patrik och sett fotboll. Sista omgången i PL säsongen 2011-2012. City vann PL genom två snabba mål under 5 minuters tilläggstid. Allt för att Utd inte ska vinna!!!

Efter matcherna skulle jag åka hem men farsan undrade om jag inte skulle ta en kall med honom så jag gjorde så. Sedan spelade vi lite biljard, jag vann med 5-2. Nice22.

Har hart ledig helg denna helg och har inte gjort så mkt. Bred ha gjort med. Igår umgicks jag med familjen och idag med.

Men seriöst. Det är inga roliga personer kvar i stan.
Att gå ut tex, inte ens roligt ju.

Nu ska jag hem, ta ett par koppar kaffe, svälja godis och se ngn film.

Älskar min nya jacka!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0